Splošni pogoji za uporabo spletnih storitev McDonald's

Pogoji za spletne storitve McDonald’s DL Slovenija, ALPE-PANON d.o.o.

Zadnjič posodobljeno: 1.6.2022

POMEMBNO: PROSIMO, DA POZORNO PREBERETE IN SE DOBRO SEZNANITE S TEMI POGOJI. VSEBUJEJO OMEJITVE ODGOVORNOSTI PODJETJA McDONALD’S IN DRUGA DOLOČILA, KI VPLIVAJO NA VAŠE ZAKONSKE PRAVICE. 

Z nameščanjem, dostopanjem ali uporabo spletnih strani, mobilnih aplikacij, elektronskih novic in naročnin ter druge digitalne lastnine, na katerih so objavljeni ti pogoji ali se navajajo (skupaj tudi »spletne storitve«), sklepate zavezujoči sporazum z gostinske storitve, d.o.o. Dunajska cesta 155, 1000 Ljubljana, matična številka: 5775256000, registrirana pred Okrožnim sodiščem v Ljubljani (»Alpe Panon«) , v Sloveniji.

Pogoji se redno dopolnjujejo in so v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni različici v celotnem besedilu dostopni vsakomur na spletni strani www.mcdonalds.si in v mobilni aplikaciji.


Uporaba aplikacije je za uporabnika brezplačna, pri čemer je uporabnik dolžan plačati prenos podatkov (doma ali v tujini), ki mu ga zaračuna izbrani operater po vsakokrat veljavnem ceniku. 

Naša izjava o zasebnosti opisuje kako zbiramo, uporabljamo in delimo podatke.  

ALPE-PANON, gostinske storitve d.o.o., Dunajska cesta 155, 1000 Ljubljana zagotavlja, da bo osebne podatke uporabnikov, pridobljene prek mobilne aplikacije McDonald's Slovenija, zbiral, obdeloval, varoval in hranil skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Spletnih storitev naj ne bi uporabljale oziroma spletne storitve niso usmerjene v osebe mlajše od 15 let. Za uporabo spletnih storitev morate biti stari vsaj 15 let let. Če ste stari vsaj 15 let, vendar ne 18 let, potem te pogoje preglejte s svojim staršem ali skrbnikom, ki mora jih razumeti ter se strinjati z njimi, da lahko uporabljate te spletne storitve. 

Če se vi ali vaš starš oziroma skrbnik ne strinjate s temi pogoji, morate takoj prenehati uporabljati spletne storitve in od McDonald’s-a zahtevati, da zapre morebitni račun za spletne storitve, ki ste ga ustvarili. Lahko zahtevate brisanje računa tako, da pošljete e-pošto na mcdkontakt@si.mcd.com, pri čemer vključite tudi e-poštni naslov računa, za katerega želite, da bo izbrisan. 


1. O spletnih storitvah

Razpoložljivost izdelkov in storitev. Izdelki in storitve McDonald's so na voljo v mnogi delih sveta. Toda, spletne storitve morda opisujejo izdelke in storitve, ki niso na voljo povsod po svetu.  

Spoštujte pravila na cesti. Kadarkoli uporabljate spletne storitve, morate spoštovati pravila ceste ter vsa veljavna prometna pravila in predpise. SPLETNIH STORITEV NE SMETE UPORABLJATI MED VOŽNJO OZIROMA KO STE ZA VOLANOM OZIROMA KADAR UPRAVLJATE Z VOZEČIM VOZILOM. Zaradi varnosti naj bi spletne storitve vedno uporabljali samo skladno z zakonom oziroma, ko je varno. 

Odgovorni ste za vaše naprave in račune. Sami ste odgovorni za vse morebitne naprave, programsko opremo in storitve, ki so potrebni za uporabo spletnih storitev. McDonald’s ne jamči, da bodo spletne storitve popolnoma delovale na določenih napravah oziroma z določeno programsko opremo. Prav tako ste odgovorni za vsako pošiljanje sporočil in stroške, pristojbine in davke za podatke za uporabo spletnih storitev, tudi takrat, ko z vami komuniciramo preko besedilnih sporočil, e-pošte ali drugih sredstev, ki si jih izberete. Spletne storitve lahko uporabljate samo z napravami, ki jih imate v lasti ali z njimi upravljate, ter ob uporabi izključno pooblaščenega operacijskega sistema (npr. Apple iPhone OS za naprave Apple). Če kreirate račun za spletne storitve, ste odgovorni zagotoviti, da je račun varen, ter za vse dejavnosti na računu. Uporabljate lahko samo en račun za spletne storitve in v vsakem trenutku morate skrbeti za točnost podatkov na računu.

Pravica McDonald’s-a do posodobitve ali prekinitve spletnih storitev. Potrjujete in se strinjate, da McDonald’s lahko od časa do časa (z obvestilom ali brez) posodablja, spreminja ali prekine spletne storitve (oziroma vaš dostop do njih), vključno s potiskanjem posodobitev (ali odstranitvijo funkcij ali dostopom) za kakršnokoli mobilno aplikacijo McDonald’s, ki ste jo namestili na vašo napravo. 

Posodobitve pogojev. McDonald's lahko kadarkoli ter po svoji lastni presoji posodobi te pogoje. Če McDonald’s izvede kakršnekoli bistvene spremembe pogojev, vas o tem obvesti z vsemi razpoložljivimi sredstvi, kot recimo z objavo novih pogojev v spletnih storitvah. Če se z dogovorjenimi pogoji ne strinjate, potem nemudoma prenehajte uporabljati spletne storitve in zahtevajte, da McDonald’s zapre vse morebitne račune za spletne storitve, ki ste jih ustvarili. Za zapiranje računa lahko obiščete mcdonalds.si/prenesi-si-aplikacijo ali pošljite e-pošto na podpora@si.mcd.com.

Neodvisna podjetja imajo v lasti številne restavracije in z njimi upravljajo. Čeprav McDonald’s upravlja s spletnimi storitvami in jih nadzira, ni odgovoren za upravljanje večine restavracij. Večino restavracij imajo namreč v lasti in z njimi upravljajo neodvisni uporabniki franšizne pravice McDonald’s, z nekaterimi pa upravljajo odvisna podjetja McDonald’s (takšni uporabniki franšizne pravice in odvisna podjetja se skupno imenujejo tudi »restavracije«). Vsaka restavracija je neodvisno odgovorna za skladnost z zakonodajo in predpisi, za morebitne težave pri dobavi izdelkov na vašo lokacijo in za vse zadeve v zvezi z zaposlitvijo. Polno ime in naslov podjetja najdete na računu. 

Povezave na zaposlitvene priložnosti iz spletnih storitev. McDonald's in vse restavracije so delodajalci enakih možnosti, ki so zavezani raznoliki delovni sili. Spletne storitve morda omogočajo povezave na zaposlitvene priložnosti, ki jih objavi podjetje McDonald’s ali restavracije. Te priložnosti nudi restavracija sama (oziroma odvisna družba ali uporabnik franšizne licence) in ne McDonald’s ali njegova matična družba (korporacija McDonald’s). To pomeni, da je restavracija, ki je objavila zaposlitev, sama odgovorna za določanje pogojev za opravljanje dela, odločitve v zvezi z najemanjem zaposlenih ter druge zadeve povezane z zaposlovanjem v njenem poslu. Niti McDonald’s niti matična družba ne prejme kopije katerekoli vloge, ki jo predložite restavraciji, ki je uporabnik franšizne licence, prav tako ne spremlja ali ste imeli razgovor, ali so vas zaposlili, in nima nadzora nad zaposlitvenimi politikami in praksami uporabnika franšizne licence. Niti McDonald’s niti njegova matična družba ne zaposluje neodvisnih uporabnikov franšizne licence. Če vas zaposli restavracija, ki je uporabnik franšizne licence, je vaš delodajalec samo takšen uporabnik franšizne licence in ne McDonald’s ali njegova matična družba (korporacija McDonald’s).  

Kako nas lahko kontaktirate. Če imate kakršnakoli vprašanja ali pripombe v zvezi s spletnimi storitvami, pojdite na razdelek Kontaktirajte nas v spletnih storitvah, lahko pa kadarkoli obiščete www.mcdonalds.si/kontakt/.


2. Naše informacijske prakse in komuniciranje z vami

Izjava o zasebnosti McDonald’s. Ti pogoji vključujejo Izjavo o zasebnosti McDonald’s kot del pogojev. Naša izjava o zasebnosti opisuje naše informacijske prakse, vključno s tem kako zbiramo, uporabljamo in delimo podatke. 

Kako komuniciramo z vami. Preko spletnih storitev lahko privolite v sodelovanje pri prejemanju e-pošte ali besedilnih sporočil na mobilno številko, ki nam jo posredujete, ali potisna obvestila od McDonald’s-a. Ko privolite v sodelovanje v kateremkoli od teh načinov komuniciranja, potrjujete, da razumete in se strinjate, da boste prejemali tržna, transakcijska in druga sporočila od McDonald’s-a. McDonald’s lahko podatke, ki ste nam jih posredovali, uporablja za komuniciranje z vami v skladu z Izjavo o zasebnosti McDonald’s.

Splošna zavrnitev sodelovanja pri komuniciranju. Sami se odločite na kakšen način lahko komuniciramo z vami. V razdelku profil v spletnih storitvah, ki jih uporabljate, lahko običajno najdete svoje komunikacijske možnosti z navodili o tem kako zavrniti sodelovanje. Imate tudi možnost spremeniti vaše komunikacijske preference z uporabo nastavitev vaše naprave. Naše komuniciranje prav tako lahko vključuje možnost zavrnitve sodelovanja. Razumete in se strinjate, da boste morali ločeno upravljati s svojimi komunikacijskimi preferencami pri posamezni komunikacijski metodi. Na primer, če zavrnite prejemanje tržnih e-sporočil, boste še vedno morda prejemali tržna besedilna sporočila, če ste privolili, da jih prejemate. Čeprav se bo najboljših močeh trudimo, da vam zagotovimo priročne metode za upravljanje s komunikacijskimi preferencami, boste morda morali ločeno prilagoditi svoje preference za posamezno spletno storitev. Pri nekaterih z računom povezanih in transakcijskih komunikacijah je morda edini način, da prenehate prejemati takšne komunikacije, da zaprete račun za spletne storitve. In ne pozabite, če prejemate komunikacije od uporabnika franšizne licence za McDonald’s, potem boste morali sodelovanje zavrniti neposredno pri njem.


3. Ponudbe  

Ponujamo tudi možnost prejemanja ponudb preko spletnih storitev. Naslednji splošni pogoji veljajo za ponudbe: (1) ponudba je morda na voljo samo preko določene spletne storitve in za prikazani izdelek in, odvisno od razpoložljivosti, samo v sodelujočih restavracijah, ter do datuma poteka; (2) veljajo časi strežbe (npr. določene ponudbe, ki niso ponudbe zajtrkov, morda niso na voljo v času strežbe zajtrka); (3) razen če je drugače navedeno, vsaka ponudba poteče ob unovčitvi; (4) ob posameznem obisku restavracije je mogoče uporabiti eno ponudbo; (5) ponudbe niso prenosljive; in (6) ponudbe ni mogoče zamenjati z gotovino. Morda obstajajo specifični pogoji, ki veljajo za ponudbo in ki so navedeni na aplikaciji poleg ponudbe. Vseh ponudb ni mogoče kombinirati z naročili.

Izdelke kupite neposredno od restavracije. Kadar želite unovčiti ponudbo, to lahko storite neposredno pri sodelujoči restavraciji, pogodba za dobavo izdelkov pa velja med vami in restavracijo, ki sprejme vaše naročilo (in ne z McDonald’som ali drugimi člani sistema McDonald’s). Restavracija, kjer dvignete svoje izdelke, je odgovorna za pripravo in zagotavljanje izdelkov. NADALJE, RAZUMETE IN SE STRINJATE, DA KUPUJETE NEPOSREDNO OD RESTAVRACIJE, IN DA NITI McDONALD’S NITI KATERIKOLI DRUGI ČLAN SISTEMA McDONALD’S NIMA NOBENE ODGOVORNOSTI, KI IZHAJA IZ ALI V POVEZAVI S KATERIMIKOLI IZDELKI, KI JIH KUPITE OD RESTAVRACIJE S POMOČJO NAROČANJA. Korporacija McDonald’s (ki je matična družba McDonald’s-a), njene odvisne družbe, pridružene družbe, uporabniki franšizne pravice, zastopniki, predstavniki ter agencije in njihovo osebje, direktorji in zaposleni se skupno imenujejo »člani sistema McDonald’s«.


Program zvestobe MyMcDonald's Rewards

Program zvestobe MyMcDonald's Rewards je na voljo izključno prek mobilne aplikacije McDonald's. Če želite sodelovati v programu zvestobe MyMcDonald's Rewards, morate biti registriran uporabnik aplikacije McDonald's. Aplikacijo si lahko prenesete tukaj. 

Udeleženci programa zvestobe MyMcDonald's Rewards imajo možnost zbirati točke zvestobe v višini 10 točk za 1 evro, porabljen z vsakim nakupom. Na primer, za nakup v vrednosti 13 evrov ima udeleženec programa možnost zbrati 130 točk, za nakup v vrednosti 13,5 evra pa 135 točk.

Zbrane točke zvestobe lahko zamenjate za McDonald'sove izdelke v skladu s pogoji, navedenimi za vsako razpoložljivo nagrado.

Udeleženec programa zvestobe My Rewards lahko ob enem obisku restavracije pridobi več nagrad. Število nagrad je omejeno s številom točk zvestobe, ki jih ima udeleženec na voljo v aplikaciji McDonald's v času obiska restavracije. 

Podrobnosti o programu si lahko preberete tukaj: program-zvestobe-2

O izdelkih v spletnih storitvah. Vsi izdelki so odvisni od razpoložljivosti v restavraciji, kjer dvignete svoje naročilo. Nekatere restavracije ne prodajajo vseh izdelkov. Slike izdelkov in embalaže na spletnih storitvah so simbolične in morda niso identične izdelku ali embalaži, ki jo dobite v restavraciji. Razlike so morda posledica prikaza barv vaše naprave ali dejavnikov, kot so uporabljene sestavine, dobavitelj, regija države in letni čas.  

O cenah pri naročanju. Vsaka restavracija neodvisno določa svoje cene [in neodvisno upošteva lokalne stopnje prometnega davka ali kakršnekoli takse, ki jih predvideva zakonodaja]. Cene vključujejo DDV, po trenutno veljavni davčni stopnji. Določene ponudbe in cene morda niso na voljo za vsa naročila na vseh lokacijah. Če ugotovite napako v ceni izdelka, ki so vam ga zaračunali, se obrnite na restavracijo, kjer ste izdelek kupili in zahtevajte povračilo razlike. 

Povračila in vaše potrošniške pravice. Če želite iz kakršnegakoli razloga zahtevati povračilo, recimo v primeru, da je izdelek nezadovoljiv, ali iz drugih razlogov, se v zvezi z morebitnimi povračili, do katerih ste upravičeni, obrnite na restavracijo, kjer ste izdelek kupili. Na vaše zakonske pravice v tem pogledu ne vpliva noben zapis v teh pogojih.


4. Lastništvo in licence za spletne storitve

Lastništvo intelektualne lastnine McDonald’s. Vse morebitne pravice v spletnih storitvah so in ostanejo izključna last McDonald's-a ali njegovih dajalcev licence. Zaradi jasnosti, »spletne storitve« vključujejo vsakršno vsebino v spletnih storitvah, kot so, vendar ne izključno, besedila, sličice, grafika, logotipi, naslovi, gumbi z ikonami, avdio posnetki, digitalni prenosi, kompilacije podatkov, programska oprema, blagovne znamke, storitvene znamke, »trade dress«, avdio, video, podatkovna in druga gradiva (skupno tudi »vsebina«) ter tudi kakršenkoli del spletnih storitev. Za spletne storitve imate licenco za uporabo in vam niso prodane. Noben zapis v teh pogojih na vas ne prenaša ali vam podeljuje kakršnekoli pravice. Na noben način ne smete ogroziti, omejiti ali se vpletati v pravice podjetja McDonald’s ali njegovih dajalcev licence.  

Vaša licenca za uporabo spletnih storitev. Skladno s temi pogoji imate osebno, neizključno, neprenosljivo ter preklicno licenco za uporabo spletnih storitev izključno za vaše osebne, nekomercialne namene ter v skladu s temi pogoji. Za potrebe jasnosti »uporaba« vključuje dostop, interakcijo in prikaz. Implicitno ali kako drugače vam niso podeljene nobene licence ali pravice, razen licenc in pravic, ki vam jih ti pogoji izrecno podeljujejo. McDonald’s si pridržuje vse druge pravice.  

Podatki o blagovni znamki. Blagovne znamke, storitvene znamke in vsi grafični elementi, vključno z »videzom in občutkom« (look & feel), ki se pojavljajo na spletnih storitvah, so razločevalne in zaščitene blagovne znamke oziroma »trade dress« podjetja McDonald’s ali dajalcev licence. Spletne storitve prav tako lahko vsebujejo različna imena tretjih oseb, blagovnih znamk ali storitvenih oznak, ki so last ustreznih lastnikov.


5. Prispevki uporabnikov in nezaželene ideje 

Prispevki uporabnikov. Nekatere spletne storitve morda omogočajo, da pošiljate komentarje, pripombe, predloge, ideje, grafične elemente, fotografije, vprašanja, pritožbe ali druge informacije, ki se objavijo ali posredujejo na McDonald’s preko spletnih storitev (skupno tudi »prispevki«). Strinjate se, da s pošiljanjem morebitnih informacij McDonald’s-u preko spletnih storitev dajete trajno, nepreklicno, splošno, neizključno, brezplačno, prenosljivo licenco za uporabo, reprodukcijo, distribucijo, podelitev licence drugim, spreminjanje, prevajanje, pripravo izvedenih del, javno objavo ter javno izvajanje prispevkov, vključno z uporabo za komercialne ali kakršnekoli druge namene, brez odobritve z vaše strani ali s strani katerekoli druge osebe oziroma brez nadomestila, ki se izplača vam ali katerikoli drugi osebi. McDonald’s je dolžan skrbeti za zaupnost vseh prispevkov.

Nezaželene ideje. Politika podjetja McDonald’s je, da ne upošteva nezaželenih idej. Čeprav cenimo, da ste si vzeli čas in pomislili na McDonald’s, ne moremo pregledovati novih idej izven sistema McDonald’s. Izrecno se odrekate vsem morebitnim zahtevkom proti podjetju McDonald’s v povezavi z upoštevanjem, uporabo in razvojem kakršnegakoli izdelka, zasnove, koncepta in drugega materiala McDonald’s, ki je v tem trenutku ali bo kadarkoli v prihodnosti podoben ali identičen vašemu prispevku. Za več informacij si preberite Najbolj pogosta vprašanja.


6. Sprejemljive uporabe ali omejitve za spletne storitve.

Sprejemljive uporabe in druge omejitve. V zvezi s spletnimi storitvami (ki vključujejo vsebino), ne smete (in ne smete omogočiti tretjim osebam):

a) spletnih storitev uporabljati za namene, ki so nezakoniti ali ki jih ti pogoji preprečujejo;

b) brisati ali spreminjati avtorskih pravic, blagovne znamke ali drugih lastniških obvestil; 

c) poskušati pridobiti lastništvo ali pravico do spletnih storitev, vključno z vsebino; 

d) spletnih storitev uporabljati, kopirati, distribuirati, ponovno objavljati, prikazovati, razkrivati, naložiti, objavljati ali prenašati v kakršnekoli komercialne namene;

e) spletnih storitev najemati, dajati v najem, prodajati, izdati pod-licenco drugim, izposojati, prevajati, združiti, prilagoditi, dodeliti ali prenesti oziroma jih kombinirati z ali jih v vključiti v katerekoli druge programe ali storitve;

f) razstavljati, dekompilirati, izvajati obratni inženiring, kopirati v formatu izvorne kode ali objektne kode ali ustvarjati izvedena dela na spletnih storitvah;

g) spletnih storitev prenesti, omogočiti, izvažati ali ponovno izvažati, s čimer se krši embargo, trgovinske sankcije ali drug nadzor nad tehnologijo ali izvozne zakone;

h) uporabljati ali lansirati morebitne nepooblaščene tehnologije ali avtomatiziranega sistema za dostop do spletnih storitev ali izvlečka vsebine iz spletnih storitev, vključno z, vendar ne izključno, pajki, roboti, zajemi podatkov z zaslona ali čitalniki brez povezave;

i) poskušati onemogočiti, poškodovati, preobremeniti, oslabiti ali pridobiti nepooblaščen dostop do spletnih storitev, omrežja McDonald’s ali kakršnihkoli uporabniških računov, povezanih s spletnimi storitvami. 


7. Omejitve in zavrnitve odgovornosti

Omejitve odgovornosti podjetja McDonald’s. McDONALD’S, NITI KATERIKOLI DRUG ČLAN SISTEMA McDONALD’S, NI ODGOVOREN ZA MOREBITNO NEPOSREDNO ALI POSREDNO IZGUBO DOBIČKA ALI POSLA ALI POSLOVNO, POSEBNO, POSREDNO, POSLEDIČNO, EKSEMPLARNO ALI NAKLJUČNO ŠKODO, VKLJUČNO Z IZGUBO PODATKOV, OSEBNIMI POŠKODBAMI ALI ŠKODO NA LASTNINI, KI JE POVEZANA Z ALI IZVIRA IZ SPLETNIH STORITEV. NOBENA NAVEDBA V TEM DELU BESEDILA NAJ NE BI OMEJEVALA ODŠKODNINSKE ODGOVORNOSTI PODJETJA McDONALD’S, V KOLIKOR GRE ZA LASTNO HUDO MALOMARNOST OZIROMA NAMERNO ALI NEZAKONITO RAVNANJE PODJETJA McDONALD'S. PRAV TAKO, NOBENA NAVEDBA V TEM DELU BESEDILA NAJ NE BI OMEJEVALA ALI SPREMINJALA VAŠIH PRAVIC POTROŠNIKA, KI JIH NI MOGOČE OMEJITI ALI SPREMENITI PO VELJAVNEM ZAKONU. McDonald’s si pridržuje vse zakonske pravice do povrnitve škode ali drugega nadomestila v skladu s temi pogoji ali kakor določa zakon.

McDonald’s spletne storitve zagotavlja na osnovi »KOT JE« ter brez kakršnihkoli jamstev. Spletne storitve morda vključujejo netočnosti ali napake. McDONALD’s SPLETNE STORITVE NUDI NA OSNOVI »KOT JE« TER BREZ KAKRŠNIHKOLI JAMSTEV, BODISI IZRECNIH ALI IMPLICIRANIH. McDONALD'S ZAVRAČA VSA JAMSTVA V ZVEZI S TRŽNOSTJO ALI PRIMERNOSTJO ZA DOLOČEN NAMEN. McDONALD'S NE JAMČI IN NE DAJE NOBENIH ZAGOTOVIL, DA BODO SPLETNE STORITVE TOČNE, ZANESLJIVE, NEPREKINJENE ALI BREZ NAPAK, DA BODO OKVARE POPRAVLJENE ALI DA SPLETNE STORITVE NE VSEBUJEJO NOBENIH VIRUSOV ALI DRUGIH ŠKODLJIVIH KOMPONENT. PREVZEMATE POLNO ODGOVORNOST V ZVEZI Z VAŠO UPORABO SPLETNIH STORITEV. VAŠE IZKLJUČNO SREDSTVO PROTI McDONALD’S-U V PRIMERU NEZADOVOLJSTVA S SPLETNIMI STORITVAMI JE, DA JIH PRENEHATE UPORABLJATI. TA OMEJITEV OLAJŠAVE JE DEL KUPČIJE MED STRANKAMA.   

Storitve tretjih oseb. Spletne storitve morda vsebujejo povezavo ali vam omogočajo uporabo spletnih strani, prenosljivih gradiv, vsebine, socialnih omrežij ali drugih digitalnih storitev tretjih oseb (skupno tudi »storitve tretjih oseb«). Takšne tretje osebe imajo morda svoje ločene pogoje in politike zasebnosti, ki jih morate pregledati in razumeti pred njihovo uporabo. McDonald’s ne podpira in se ne povezuje s takšnimi storitvami tretjih oseb. McDONALD’S [ALI DRUGI ČLANI SISTEMA McDONALD’S] NI ODGOVOREN ZA NOBENO IZGUBO ALI ŠKODO, KI IZVIRA IZ ALI V POVEZAVI S STORITVAMI TAKŠNIH TRETJIH OSEB. 

Dogodki, na katere ne moremo vplivati. McDONALD’S [ALI DRUGI ČLANI SISTEMA McDONALD’S] NI ODGOVOREN, ČE McDONALD’S NI ZMOŽEN OPRAVLJATI KATERIHKOLI SVOJIH DOLŽNOSTI PO TEH POGOJIH ZARADI DOGODKOV, NA KATERE NE MORE RAZUMNO VPLIVATI. Če pride do takšnega dogodka, potem se dolžnosti podjetja McDonald’s po teh pogojih prekličejo za čas trajanja takšnega dogodka; McDonald’s pa lahko, čeprav ni dolžan, z razumnimi prizadevanji poišče rešitev, s pomočjo katere lahko izvaja svoje obveznosti po teh pogojih kljub dogodku.

Vprašanja, pripombe in morebitne pritožbe, ki so na kakršenkoli način povezane s to mobilno aplikacijo ali njenimi vsebinami, lahko pošljete po pošti na naslov ALPE-PANON d.o.o., Dunajska cesta 155, 1000 Ljubljana ali naslovite na mcdkontakt@si.mcd.com. Izvajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

Skladno z zakonskimi normativi izvajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Če bi z uporabo aplikacije prišlo do kakršnihkoli sporov, bosta izvajalec in uporabnik morebitne spore reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred krajevno in stvarno pristojnim sodiščem po pravu Republike Slovenije. 

Če se posamezna pritožba nanaša na delovanje elektronskega komunikacijskega omrežja in plačilo storitev posameznega ponudnika elektronskih komunikacijskih storitev, je uporabnik dolžan posredovati vso potrebno dokumentacijo ustrezni službi ponudnika elektronskih komunikacijskih storitev. Ponudniki elektronskih komunikacijskih storitev pritožbe rešujejo v skladu s svojimi splošnimi pogoji.


8. Aplikacije Apple

Ti pogoji vključujejo in dopolnjujejo pogoje družbe Apple, Inc. (»Apple«) (na voljo na spletni strani http://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html#service), vključno z ustreznimi pogoji za končnega uporabnika licencirane aplikacije (»pogoji Apple«). Če spletne storitve uporabljate preko aplikacije Apple (»aplikacija Apple«), potrjujete in se strinjate, da:

• Apple ni na noben način dolžan zagotoviti podpornih ali vzdrževalnih storitev v zvezi z aplikacijo Apple. Če imate kakršnakoli vprašanja o vzdrževanju in podpori v zvezi z aplikacijami Apple, kontaktirajte McDonald’s, ne Apple, s pomočjo zgornjih informacij o podpornih storitvah;

• razen če ti pogoji določajo drugače, so vsi morebitni zahtevki v zvezi s posedovanjem ali uporabo aplikacije Apple med vami in podjetjem McDonald’s (in ne med vami, ali komerkoli drugim, in Applom); in

• v primeru morebitnega zahtevka s strani tretje osebe, da vaše posedovanje ali uporaba (v skladu s temi pogoji) aplikacije Apple krši kakršnekoli pravice intelektualne lastnine, Apple ne nosi nobene odgovornosti ali dolžnosti v zvezi s takšnim zahtevkom;

Če aplikacija Apple, ki ste jo kupili, ni v skladu z jamstvom, ki se nanjo nanaša, lahko obvestite Apple, ki vam bo morda povrnil nakupno ceno za aplikacijo Apple, odvisno od takrat veljavnih pogojev Apple. Skladno s tem ter v največjem možnem obsegu kot ga dovoljuje zakon Apple ne daje oziroma sklepa nobenega jamstva ali pogoja v zvezi z aplikacijo Apple in ni odgovoren za morebitne zahtevke, izgube, stroške ali izdatke kakršnekoli narave v zvezi z aplikacijo Apple ali kot posledico uporabe aplikacije Apple ali upoštevanja njene vsebine z vaše strani ali strani katerekoli druge osebe.


9. Razno

• McDonald's ne daje nobenih zagotovil, da so spletne storitve ustrezne ali na voljo izven Slovenije. Če spletne storitve uporabljate na drugih lokacijah, ste odgovorni za skladnost z veljavnimi lokalnimi zakoni.  

• Ti pogoji so urejeni in se tolmačijo skladno z veljavnimi zakoni v Sloveniji, ne glede na kakršnakoli načela kolizijskih sporov.

• Čeprav ti pogoji urejajo spletne storitve samo med podjetjem McDonald’s in vami (in čeprav Apple ni stranka [, in nobeni drugi člani sistema McDonald niso stranke, ] v teh pogojih), so Apple [in drugi člani sistema McDonald’s] upravičene tretje strani po teh pogojih in imajo pravico proti vam uveljavljati takšne pravice, ki jih McDonald’s ima po teh pogojih in v tolikšnem obsegu v kolikor se takšni pogoji nanašajo na njih; v skladu s temi pogoji ni nobenih drugih upravičenih tretjih strani.

• Pogoji so napisani v slovenskem jeziku. Prevod pogojev v drug jezik je za vaše potrebe, in v kolikor obstaja neskladje med obema, slovenska različica prevlada.

• Ob prekinitvi teh pogojev ali vašega dovoljenja za uporabo spletnih storitev, prenehajo vse pravice, ki vam jih ti pogoji podeljujejo; toda, ti pogoji veljajo še naprej za vašo predhodno uporabo spletnih storitev in za kakršnekoli zadeve v zvezi z uporabo ali ki izhajajo iz takšne uporabe. Ob prekinitvi še naprej veljajo vse pravice McDonald’s in drugih članov sistema McDonald’s, vključno z vsemi pravicami intelektualne lastnine, lastninskimi pravicami in licencami v teh pogojih, ter tudi vse omejitve uporabe, vse omejitve odgovornosti in vse zavrnitve odgovornosti.

• Vsak posamezni pogoj v teh pogojih je ločljiv in deluje ločeno. Če je katerikoli od pogojev nezakonit, neveljaven ali neizvršljiv, potem preostali pogoji v njem še naprej v celoti veljajo.

• Če McDonald’s ne zmore doseči, da izvajate svoje dolžnosti po teh pogojih ali če McDonald’s ne uveljavi svojih pravic proti vam ali pa pri tem zamuja, to ne pomeni, da se McDonald’s odpoveduje svojim pravicam proti vam in tudi ne pomeni, da vam ni treba ravnati v skladu s takšnimi dolžnostmi. 

• McDonald’s lahko svoje pravice in dolžnosti po teh pogojih prenese na drugo organizacijo ali subjekt, vendar to ne vpliva na vaše pravice ali naše dolžnosti po teh pogojih. Svoje pravice ali dolžnosti po teh pogojih lahko na drugo osebo prenesete samo, če se McDonald’s s tem strinja v pisni obliki.

• Pogoji so pripravljeni na podlagi vsakokratne veljavne zakonodaje in jih lahko izvajalec občasno posodobi skladno s spremembami storitev in dejavnosti ter na podlagi povratnih informacij uporabnikov. Izvajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje uporabe brez predhodnega opozorila.

• Vsakokratni veljavni pogoji so objavljeni v sami aplikaciji ter na spletni strani www.mcdonalds.si. Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih splošnih pogojev.

• Izvajalec priporoča, da uporabniki redno pregledujejo te pogoje, da bodo vedno obveščeni o pogojih uporabe ter o tem, kako izvajalec varuje njihovo zasebnost.

• Pogoji se uporabljajo od dneva sprejema dalje do preklica oz. do morebitne spremembe.

• Šteje se, da je bil uporabnik o spremembi oz. dopolnitvi teh pogojev obveščen z dnem objave novih oz. spremenjenih ali dopolnjenih pogojev na spletni strani ter v sami aplikaciji.


Ti pogoji veljajo od 1. 6. 2022.