Dostopnost

V Alpe-Panon McDonald’s DL si prizadevamo, da bi bile naše digitalne izkušnje dostopne vsem. Naši napori so usklajeni z Evropskim aktom o dostopnosti (Direktiva (EU) 2019/882) in upoštevajo standard EN 301 549, Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) ter druge ustrezne standarde in dobre prakse. Nenehno si prizadevamo, da bi bile izkušnje naročanja priročno uporabne za čim več ljudi.

Spletno naročanje

Stranke lahko oddajo naročila prek različnih digitalnih kanalov. Naše digitalne storitve se testirajo z uporabo različnih pomožnih tehnologij. Ta testiranja vključujejo povratne informacije uporabnikov, ki te tehnologije dejansko uporabljajo. Naš cilj je zagotoviti združljivost z najpogosteje uporabljenimi pripomočki in podpreti širok nabor načinov interakcije. Da bi čim več ljudem omogočili neovirano izkušnjo, smo vključili več podpornih funkcij, med drugim:

  • Dinamično prilagajanje velikosti besedila, ki omogoča prilagoditev velikosti besedila in ikon do približno 200 %.

  • Vizualne izboljšave, predvsem glede kontrasta barv;

  • Podpora za bralnike zaslona in zunanje tipkovnice.

Naročanje v restavraciji

Kioski, ki bodo uvedeni po 29. juniju 2025, so zasnovani tako, da zagotavljajo dostopno in uporabniku prijazno izkušnjo, in vključujejo številne funkcije, kot so:

  • Način dosega –»Znižanje zgornjega dela zaslona, da so kontrolniki lažje dosegljivi«

  •  Pomoč osebja – Poleg tega je pri naročanju prek kioska na voljo pomoč osebja.

Kontaktirajte nas

Nenehno si prizadevamo izboljševati dostopnost naših digitalnih platform, da bi zagotovili vključujočo izkušnjo za vse uporabnike. Če vi ali oseba, ki ji pomagate, naletite na kakršnekoli izzive pri dostopu ali navigaciji po naših digitalnih storitvah, vas spodbujamo, da nas kontaktirate na  [email protected].