Splošni pogoji programa zvestobe MyMcDonald's Rewards
S temi pogoji družba Alpe-Panon, gostinske storitve d.o.o., Dunajska 155, 1000 Ljubljana, matična številka 5775256000, registrirana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani (v nadaljevanju Alpe Panon), določa pogoje, pod katerimi kupcem za izdelke McDonald's priznava ugodnosti za zvestobo McDonald'sovim izdelkom.
Ti pogoji poslovanja na splošno opisujejo program zvestobe MyMcDonald's Rewards, spletna stran pa vsebuje predstavitev programa s podrobnostmi (Program zvestobe). Aktualna ponudba oz. seznam nagrad v okviru programa zvestobe in druge aktualne informacije so na voljo v aplikaciji.
Upravičenost in sodelovanje
Program zvestobe MyMcDonald's Rewards je na voljo izključno prek mobilne aplikacije McDonald's. Če želite sodelovati v programu zvestobe MyMcDonald's Rewards, morate biti registriran uporabnik aplikacije McDonald's. Obdelava osebnih podatkov je usklajena z uredbo GDPR in splošnimi pogoji uporabe aplikacije, ki so na voljo tukaj.
Kako pridobiti točke
Udeleženci programa zvestobe MyMcDonald's Rewards imajo možnost zbirati točke zvestobe v višini 10 točk za 1 evro, porabljen z vsakim nakupom. Na primer, za nakup v vrednosti 13 evrov ima udeleženec programa možnost zbrati 130 točk, za nakup v vrednosti 13,5 evra pa 135 točk.
Za uspešno pridobivanje točk zvestobe MyMcDonald's Rewards morate izpolniti naslednje pogoje:
1. Nakup mora biti opravljen v eni izmed restavracij McDonald's v Sloveniji, ki so navedene v Programu zvestobe.
2. Nakup mora biti opravljen v restavraciji – na blagajni, samopostrežnem kiosku ali prevzemnem mestu McDrive. Nakup z dostavo je izključen iz sodelovanja v programu zvestobe.
3. QR kodo digitalne kartice zvestobe v okviru aplikacije McDonald's je potrebno pred naročilom skenirati na napravi na blagajni. Če kode ni mogoče skenirati zaradi nedostopnosti ali okvare naprave, lahko ob naročilu preberete znakovno kodo, ki je natisnjena pod QR kodo na digitalni kartici zvestobe. Na samopostrežnih kioskih je možno šifro vnesti ročno v meniju »Vnesi ročno«.
4. Morebitne omejitve za pridobitev posamezne nagrade, tako časovno kot lokacijsko, so opredeljene in opisane pod posameznim kuponom v aplikaciji.
Naknadno dodajanje točk zvestobe za opravljen nakup po plačilu ni možno.
Če je bil pri naročilu uporabljen kupon iz aplikacije McDonald's, bodo točke zvestobe samodejno dodane na registriran račun, s katerega je bil kupon uporabljen. Digitalne kartice zvestobe ni mogoče skenirati z drugega računa kot del istega naročila.
V primeru okvare, tehničnih težav ali višje sile, ugodnosti programa zvestobe My McDonald's Rewards ni mogoče koristiti. Alpe-Panon d.o.o. ne odgovarja za morebiti nastalo škodo. Točk zvestobe, ki niso bile pripisane na uporabniški račun zaradi tehnične ali druge napake, ni dolžan vrniti na uporabnikov račun.
Nagrade
Zbrane točke zvestobe lahko zamenjate za McDonald'sove izdelke v skladu s pogoji, navedenimi za vsako razpoložljivo nagrado. Za nagrade, do katerih je uporabnik upravičen, veljajo naslednji splošni pogoji:
1. Nagrado je mogoče pridobiti le tako, da jo aktivirate v aplikaciji McDonald's in se registrirate (skenirate ali ročni vnos kode) na blagajni, samopostrežnem kiosku ali prevzemnem mestu McDrive. Nagrade ni mogoče pridobiti prek dostavne službe.
2. Nagrado je mogoče pridobiti samo v eni izmed restavracij McDonald's v Sloveniji, ki so navedene v Programu zvestobe.
3. Nagrade veljajo do datuma poteka, določenega in navedenega v aplikaciji za vsako posamezno nagrado.
4. Za nagrade lahko veljajo omejitve razpoložljivosti, kot so določene v pogojih pridobitve posamezne nagrade. Če ni drugače navedeno, se šteje, da je nagrada na voljo v vseh restavracijah McDonald's v Sloveniji, ki so navedene v Programu zvestobe.
5. Za nagrade lahko veljajo časovne omejitve razpoložljivosti za del dneva, kot so določene v pogojih pridobitve posamezne nagrade. Če ni drugače navedeno, se šteje, da je nagrada na voljo v obratovalnem času restavracije.
6. Vsaka nagrada preneha biti na voljo z njeno pridobitvijo.
7. Nagrade niso prenosljive.
Poleg navedenega je možno, da za določene nagrade veljajo dodatni pogoji, ki so navedeni v aplikaciji McDonald's v pogojih pridobitve posamezne nagrade.
Uporaba točk
Uporabnik aplikacije McDonald's lahko pridobi vse nagrade, ki so mu na voljo glede na število zbranih točk. Ob kliku na možnost »Pridobi zdaj« se stanje točk na kartici zvestobe zmanjša za število točk, ki je navedeno za posamezno nagrado.
Kako pridobiti nagrado
Nagrado lahko pridobite tako, da skenirate QR kodo izbrane nagrade v aplikaciji McDonald's. Nagrada se aktivira s klikom na možnost "Uporabi zdaj". V primeru, da kode ni mogoče skenirati zaradi nedostopnosti ali okvare naprave, lahko ob naročilu preberete znakovno kodo, ki je natisnjena pod QR kodo na aktivirani nagradi. Na samopostrežnih kioskih je možno šifro vnesti ročno v meniju »Vnesi ročno«. Po aktivaciji je nagrada na voljo za pridobitev naslednjih 5 minut. V primeru, da uporabnik v tem obdobju ni pridobil nagrade s prijavo na blagajno (skeniranje ali ročni vpis kode) in sklenitvijo plačila, se v roku največ ene ure nagrada samodejno spet pojavi v uporabniškem računu kot nagrada, ki je uporabniku na voljo.
Udeleženec programa zvestobe My Rewards lahko ob enem obisku restavracije pridobi več nagrad. Število nagrad je omejeno s številom točk zvestobe, ki jih ima udeleženec na voljo v aplikaciji McDonald's v času obiska restavracije.
Bonusne akcije ali promocije
McDonald's lahko občasno ponudi bonus akcije ali mehanizme, ki uporabniku omogočijo, da si pridobite dodatne točke zvestobe na nove in drugačne načine. Vsi podatki o trenutnih načinih zbiranja točk zvestobe so objavljeni na tej spletni strani.
Največje število točk zvestobe, ki jih je mogoče zbrati.
Uporabniški račun v aplikaciji McDonald's lahko naenkrat vsebuje največ 5000 točk zvestobe, kar se šteje za zgornjo mejo točk. Ko je dosežen zgornji prag točk, nadaljnje zbiranje točk na istem računu ni mogoče.
Dnevno je mogoče pridobiti in unovčiti največ 2000 točk in sicer v največ 5 nakupih dnevno. Kot dan se šteje tekoči dan od 00:00:01 ure do 23:59:59 ure.
Izdelki, ki se lahko pridobijo kot del programa zvestobe MyMcDonald's Rewards, in količina točk, potrebnih za njihovo pridobitev, so navedeni v aplikaciji in na tej spletni strani.
Potek točk
Pridobljene točke potečejo 12 mesecev po pridobitvi posameznih točk, če jih uporabnik pred tem ne izkoristi. Točke se zbirajo in porabljajo po sistemu FIFO (first in first out), kar pomeni, da se točke, ki so pridobljene prej, tudi prej porabijo. Točke, ki potečejo, jih ni več možno vrniti na račun.
Vračilo denarja
McDonald's si pridržuje pravico, da kadarkoli izbriše podeljene točke zvestobe, če so izdelki, za katere so bile točke pridobljene, iz kateregakoli razloga vrnjeni in če se povrne celotna ali delna kupnina. To velja tudi za zamenjavo izdelkov, razen če je zamenjava izvedena za izdelke z enako točkovno vrednostjo.
Sumljiva dejavnost
McDonald's ima pravico izvesti katerokoli dejanje, ki se mu zdi primerno, vključno z izbrisom ali začasno zaustavitvijo računa in zbranimi točkami, če zazna kakršnokoli sumljivo dejavnost, vključno z, vendar ne omejeno na:
(i) sodelovanje v nezakonitih dejavnostih ali goljufijah;
(ii) zagotavljanje ali poskus zagotavljanja napačnih ali zavajajočih informacij ali lažnega predstavljanja v restavracijah McDonald's v Sloveniji.;
(iii) kršitev teh pravil (vključno z neupravičeno ali nezakonito trgovino z zasluženimi točkami ali neupravičeno ali nezakonito uporabo materialov in oznak McDonald'sovega programa zvestobe);
(iv) previsok zaslužek (prek goljufij ali drugih sredstev).
Razno
Točke zvestobe nimajo denarne vrednosti in nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino.
Naenkrat imate lahko samo en registriran uporabniški račun v aplikaciji McDonald's in povezano digitalno kartico zvestobe MyMcDonald's Rewards na isti napravi. Odgovorni ste za posodobitev oziroma obvestilo o kakršnikoli spremembi imena, naslova elektronske pošte ali drugih podrobnosti takoj, ko je to mogoče po spremembi, kar lahko storite neposredno v meniju »Moj račun« v aplikaciji McDonald's. McDonald's ali Alpe-Panon ne odgovarjata za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo utrpela katerakoli oseba zaradi nepravočasnega obvestila o spremembi.
Alpe-Panon si pridržuje pravico, da prekine program zvestobe MyMcDonald's Rewards, med drugim zaradi višje sile, drugih izrednih okoliščin ali drugih poslovno upravičenih razlogov in mu takšne odločitve ni treba posebej utemeljevati. McDonald's ali Alpe-Panon ne odgovarjata za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo zaradi takšne odpovedi utrpela katerakoli oseba.
Račun bo samodejno ukinjen ob smrti imetnika računa, neporabljene točke pa bodo ukinjene. Alpe-Panon bo račun zaprl ob obvestilu o smrti imetnika računa. McDonald's ne odgovarja za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo zaradi takšne ukinitve utrpela katerakoli oseba.
McDonald's oziroma Alpe Panon obdrži trajno lastništvo nad vsemi materiali in oglaševanjem v povezavi s programom zvestobe MyMcDonald's Rewards, vključno z vsemi pravicami intelektualne lastnine.
Sodelovanje v programu zvestobe MyMcDonald's Rewards pomeni sprejemanje teh pogojev. Za te pogoje se uporablja pravo Republike Slovenije in za primer spora med uporabnikom računa in družbo Alpe-Panon je zanj pristojno sodišče v Sloveniji.
Nič v teh pogojih ne bo vplivalo na zakonite pravice potrošnikov.
V primeru izgube dostopa do uporabniškega računa (do elektronske pošte, ki je vezana na uporabniški račun) se uporabniku računa ne more povrniti.
Svoj račun lahko kadarkoli prekličete prek podpore za stranke na [email protected]. Po potrditvi preklica bodo vse zbrane ponudbe in točke programa zvestobe MyMcDonald's Rewards na vašem računu samodejno izbrisane in/ali bodo potekle. V skladu s tem priporočamo, da člani skrbno načrtujejo vse odpovedi, da se izognejo nenamerni izgubi nabranih točk. Ko potečejo ali so izbrisane, točk ni mogoče obnoviti.
Podpora uporabnikom v primeru dodatnih informacij, pritožb ali težav z računom je na voljo na: [email protected]